The sikorka project
Uczniowie angielskiej grupy 3B mieli możliwość wzięcia udziału w projekcie sikorka, który polegał na wykonaniu karmnika i opisaniu, krok po kroku, etapów jego powstawania. Praca była częścią tematu maturalnego świat przyrody. Chętnych do majsterkowania, wykorzystania umiejętności językowych i wparcia naszych młodszych braci było wielu…, ale wyzwanie podjęło dwóch uczniów: Magdalena Kaczmarczyk z klasy IIIb oraz Krzysztof Sopel z klasy IIId.
Uczniowie angielskiej grupy 3B mieli możliwość wzięcia udziału w projekcie sikorka, który polegał na wykonaniu karmnika i opisaniu, krok po kroku, etapów jego powstawania. Praca była częścią tematu maturalnego świat przyrody.
Chętnych do majsterkowania, wykorzystania umiejętności językowych i wparcia naszych młodszych braci było wielu…, ale wyzwanie podjęło dwóch uczniów: Magdalena Kaczmarczyk z klasy IIIb oraz Krzysztof Sopel z klasy IIId. Obie prace były na bardzo wysokim poziomie i spotkały się z ogromnym uznaniem grupy. Nie mam wątpliwości, że obie ptasie stołówki nie będą narzekać na frekwencję w mroźne zimowe dni.
Krzysztof będzie kontynuował projekt poprzez obserwację i opis korzystających z jego karmnika ptaków. Już czekam z niecierpliwością na drugą część o ptasich zwyczajach. Karmnik Magdy będzie wystawiony na pierwszej dobroczynnej aukcji w najbliższy piątek. Mam nadzieję, że uzyska wysoką cenę.
Zdjęcia wykonała Agnieszka Burska.
Ewa Molicka (opiekun grupy)